24 december 2012

Julafton!

God jul på er!

Jag är nu hos killens familj och vi har precis ätit julfrukost (jag åt lite julgröt med kanel och två grova mackor med ost samt te till + 2st Burn och 2st Omega-3) och öppnat ett varsit paket! Jag fick en microfiberturban för håret, precis vad jag önskat mig :) microfiber är mycket skonsammare mot håret och den torkar håret snabbare än en vanlig frottéhandduk så den har jag på huvudet nu medan håret torkar!

Snart ska vi se sista avsnittet av julkalendern, spännande men ändå ganska skönt att det är slut. Tycker det bara blivit sämre..
Senare blir det jullunch innan Kalle. Får se till att hålla koll på kolhydraterna och kalorierna men annars ska det nog gå ganska bra. Skippar julmusten och glöggen då det innehåller massa socker!
Nu kommer jag nog inte skriva förrän imorgon eller annandan då det ska tränas, hörs då!

Ha en mysig julafton, god jul! :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar