27 december 2012

Stressig dag

Idag var det en riktigt stressig dag!
Jag vaknade 1,5 timme innan jag skulle börja jobba, slängde i mig en diet shake och tog med mig en halv till lunch då det är slut nu :( nästan sprang till jobbet och sen hoppa in i lunchrushen och direkt efter det åka och träna, phu!

På gymmet blev det ett hårt benpass med fokus på fram- och baklår, rumpa, vader och mage (man kan aldrig träna för mycket mage!). Men mot slutet kände jag att jag blev alldeles matt och nästan svimfärdig så jag hoppade konditionsträningen idag. Tror jag ätit för lite och under dagen förbrukat så mycket energi att jag inte hade någon kvar på slutet - inte bra!

Hursom, igår efter träningen, som kändes jättetuff efter julhelgen, åkte jag och shoppade nyårsklänning! Det blev två stycken då jag inte kunde bestämma mig så det får pojkvännen göra ;) men det var så kul att prova klänningarna! Inte stått i ett provrum sen jag började träna så nu såg jag verkligen hur min kropp förändrats! Min rumpa har blivit mycket mindre och man ser att jag smalnat av på hela kroppen och jag fick ta strl M då L var för stort, sjukt kul! :D
Jag kan lägga upp bild senare!

Ikväll ska vi även beställa lite produkter från gymgrossisten. Behöver mer pulver och piller bl.a ;)
Uppdaterar senare vad det blir!

Nu ska jag äta middag och sen däcka i soffan! På menyn står stuvad vitkål med kyckling och sallad, mumma!

1 kommentar:

  1. Hade varit kul att se en bild på klänningen!

    SvaraRadera