29 december 2012

Träningsvärk!

(Detta är gårdagens blogginlägg men av någon anledning publicerades det inte)

Jag har en sån grym träningsvärk i benen, men jag gillart trots att man knappt kan röra sig! Då vet man att man kämpat på bra iaf!
Idag gick vi upp vid 7 för att köra ett gympass. Körde maskiner blandat med övningar med fokus på triceps, bröst, nedre rygg och mage. Sen blev det ett tufft intervallpass på det.
Drog och inhandlade lite grejer inför nyår och sen blev det jobb 11-17 och efteråt blev det en kvällspromenad med en saknad vän och även lite joggning på hemvägen!
Imorgon blir det vila, känner att kroppen behöver det efter 3 intensiva dagar!

Min älskling lagade en supergod middag ikväll med lamm, rostade rotfrukter och sås! Jag hade även på lite keso på min tallrik så jag fick i mig mer protein. Nu blir det soffhäng och film :)

Ha en skön fredagkväll, det ska jag ha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar