02 januari 2013

Motivation!

Känner mig lite små hängig idag. Jag är rädd att jag börjar bli förkyld, vill verkligen inte det! Jag vill träna idag ju!

Jag börjar också sakna motivationen till att träna, känns som om jag hamnat på en platå och kommer ingen vart. Vissa säger att de första kilona är lätta att bli av med då det är mest vätska och sen blir det jättetufft. Det stämmer säkert men så jobbigt att tänka att 10 kg gick som på räls men nu ska man fastna..

Känns som att min kille, som även är min träningspartner och stöd, börjar tappa suget för att träna. Det blir inte bättre heller när folk runt omkring en ratar sina metoder eller tycker man har/gör fel när det kommer till träning och kosttillskott.
Jag ska försöka att inte ta åt mig av vad andra tycker och köra mitt eget race men det är inte alltid lätt att kämpa utan stöd!

Jag försöker motivera mig själv genom att skriva här och lägga upp bilder och mått så att jag kan se om någon månad att det faktiskt händer något och att allt slit har gett resultat. Hjälp mig och varandra att peppa och motivera till att orka lyckas!



 
 
Detta är jag i augusti 2012.
Vet inte hur mycket jag vägde då ungefär men i oktober 2012 hade jag vikt och måtten i omkrets:

  • Vikt: 90 kg
  • Midja: 98 cm
  • Höft: 116 cm
  • Byst: 107 cm
  • Lår: 68 cm
  • Överarm: 34 cm
Idag har jag vikt och mått:
  • Vikt: 80 kg ( -10 kg)
  • Midja: 82 cm (-16 cm)
  • Höft: 104 cm (-12 cm)
  • Byst: 93  cm (-14 cm)
  • Lår: 60 cm (-8 cm)
  • Överarm: 30 cm (-4 cm)

2 kommentarer:

  1. Kämpa på Linnea!
    Du är grymt duktig, bara du som vet vad din kropp mår bäst av <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack fina Joanna! Det är sån pepp jag behöver <3

      Radera