18 januari 2013

Det är dags för fredagsmys!

Jag och min pojk har precis ätit en riktig lyxmiddag såhär på fredagskvällen! Nötbiff med hasselbacksrotfrukter, sallad och rödvinsås sen lyxar jag till det ännu mer med ett glas rött!
Min fredag har mest bestått av jobb och även lite shopping (igen) blev fler sådana träningstrosor, fick 3 för 69:-, I loove rea!
Resten av kvällen kommer bestå av tvtittande och mys. Snart börjar Gladiatorerna och ikväll är det en som tränar på vårat gym som är med, spännande och se hur det går för honom!
Imorgon ska jag träffa Markus fina kusin och fika lite sen blir det träning på eftermiddagen, blir update om det imorn.
Ha en riktigt mysig fredag alla!

2 kommentarer:

  1. Ta med hela snyggingen på kortet :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha jag fick inte ta med hela snyggingen för honom själv ;p

      Radera