19 januari 2013

Lördag

Markus jobbar idag så jag har lägenheten för mig själv denna morgon. Börjar dagen med en diet pro och underbar musik på hög volym!

Min Diet Pro är nu slut. Jag får typ panik och tycker faktiskt det är jobbigt. Vad f*n ska jag äta nu till frukost och lunch?? Hatar att räkna kalorier, så svårt och jobbigt. Mycket skönare att ta en måltidsersättnig så är man mätt och man har koll på hur mycket man tagit.
Får ta att beställa mer och funderar även på att beställa kreatin. Någon som är expert på kreatin (snabbverkande) och ser detta som vill ge tips? Jag vet att det inte passar alla men tycker det vore värt att prova!

Hursom, jag ska snart fixa mig för att träffa en riktigt fin tjej och fika samt shoppa lite, haha jag shoppar hela tiden..
Sedan i eftermiddag blir det träning, Pass 4, triceps, bröst, mage och lite ben. Hoppas det inte blir stressigt och att vi hinner träna då gymmet stänger 16.30 - fattar inte hur dom tänkte där?! Stänga 16.30 på en lördag....

Aja, have a good saturday everybody!


Overhead Tricepscurl
Bildkälla: Svensktkosttillskott.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar