19 januari 2013

Träningsprepp

(Detta är ett gammalt inlägg, jag skulle bara ändra med bilderna och det sparades som ett nytt inlägg..)

Sitter just nu och äter lite mellanmål innan det är dags att dra iväg till gymmet, lite kvarg med banan och en rågsmörgås med färskost, gott!

Är dålig på att få i mig mellanmål och frukt men vi inhandlade sådant igår så nu blir det ändring på det!

Jag sitter nu vid våran nya datorn och på den funkar det att ladda upp bilder! Sitter annars med ett trådlöst tangentbord och är kopplad till TVn men det är så segt och hänger inte med när man skriver så missar massa bokstäver plus att det inte går att ladda upp bilder. Så nu framöver ska jag sitta på den här datorn.

Jobbade ju tidigare idag, cyklade dit men fick leda cykeln hem för det snöade en massa och låg pudersnö över isfläckar så vågade inte riskera att ramla. På jobbet gick det sådär, börjar lära mig mer men är så svårt att lära sig under lunchruschen när alla står vid sina stationer och stressar.
Jag kanske inte har berättat det men jag jobbar på en hamburgerrestaurang. Jag var riktigt rädd i början att min kost skulle förstöras och att jag skulle fastna i gamla vanor med pommes osv men jag har faktiskt aldrig ätit på jobbet en enda gång! Tar en måltidsersättning om jag ska äta något och det har funkat jättebra. Sen blir man inte så sugen på pommes eller hamburgare när man står och håller på med det hela tiden. Men det är några på jobbet som går och äter och tar milkshake, glass eller läsk ibland men jag känner att gör jag det ens en gång kommer jag ha svårt att hålla ifrån. Jag kör på vatten istället!

Ikväll blir det som sagt ett biceps och ryggpass samt ett intervallpass, läängtar! Ska nog dra till gymmet imorgon med och cykla om allt går bra idag.

Skriver upp schema för pass 3 när jag kommer hem!

Biceps cabelcurl


Overhead bicepscurl
 



 
Bildkälla: Svensktkosttillskott.se

2 kommentarer:

  1. Vilken restaurang jobbar du på?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej 'Anonym', jag jobbar på Frasses.

      Radera