19 januari 2013

Toppenlördag!

Det var jättetrevligt att få lite kvalitetstid med Markus kusin, hon är toppen och lika mycket träningsintresserad som jag så vi hade en del att prata om.

Vi flängde runt i en del butiker och fikan slutade på subway istället då vi var så hungriga, blev en fullkornssub med grillad kyckling och sweet oniondressing, muuums! Har inte ätit där på aslänge, men ska inte bli ofta nu för det! Åt även en halv coockie men va fan, tränande ju ett hårt styrke- och konditionspass efter ;)

Så efter suben mötte jag upp älskling på gymmet och som jag skrev innan blev det triceps, bröst och mage samt ben + intervallcykling. Tryckte på ordentligt på cyklingen, känner alltid att jag vill ge upp efter ca den fjärde intervallen men efter 2 min vila känner jag att jag orkar köra på lika hårt igen till nästa intervall, så skönt att tänka då att man inte gav upp och fortsatte kämpa!

Kan skriva in pass 4 imorgon innan jobbet, känner att det här inlägget börjar bli långt och vill mysa lite med älskling med.

Till middag ikväll gjorde vi stenungsbakad surdegspizza, inte lchf direkt men hälsosammare än en hämtpizza. Jäkla god blev den iaf och jag älskar att ha ruccola blandad med en citronolja gjord på citron, lite salt och olivolja på pizza, testa, supergott!

Go kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar