11 januari 2013

Glad igen!

Det var riktigt skönt att träna idag. Var så lungt på gymmet och jag kände att jag kunde köra mitt pass ordentligt utan att behöva tänka så mycket på annat och stressa för att någon väntar på mig. Jag tog även lång tid på mig efteråt och passade även på att basta vilket jag inte gjort på jättelänge! Så nu är jag på mycket bättre humör än innan, känner mig stressfri och är laddad inför ett jobbpass 18-21!

Dagens träningspass bestod av:

Uppvärmning: 10 min crosstrainer
  • Diagonal-Sit up 3x20
  • Sneda crunches med 5kg medicinboll 3x20
  • Sneda snabba crunches med benkick och 5kg medicinboll 2x20
  • Vanliga och sneda crunches på pilatesboll 3x20
  • Ryggresning på pilatesboll 3x20
Intervallcykling 20 min
(2 min uppvärmning)
Antal: 6st på motstånd 11
Arbetstid: 60 sek
Vila: 120 sek
MHR: 182












                                              
                                                                                                            Bildkälla: Svensktkosttillskott.se



Nu ska jag snart äta middag, blir samma som igår. Sen är älskling så snäll och skjutsar mig till jobbet, lite fredagslyx sådär!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar