11 januari 2013

Spontanträning

Jag vaknade vid 9 idag, hade så svårt att somna igår. Jag låg och vände mig hela tiden och tänkte på en massa olika saker, träning, jobb och problem. Jag hatar att minsta lilla alltid ska påverka mig och få mig att ligga vaken om nätterna. Alla kan ju göra bort sig? Önskar jag hade bättre självkänsla så att jag bara kunde skaka av mig den här känslan av besvikelse och nederlag.

Jag tänker snart dra till gymet och cykla samt köra ett magpass och hoppas att tankarna skingrar sig lite innan jag ska jobba ikväll.

Rikardo undrade vad planka med twist är och här kommer en bild!
Man står i plankposition med raka armar och för in ena knät mot bröstet och sen vrider/twistar det utåt mot motsatt sida och drar tillbaka det till startposition och upprepar med mottsatt ben. Känns i hela kroppen!


2 kommentarer: