23 januari 2013

Keep on going

Jäklar vilket skönt träningspass det blev igår! Jag körde som sagt biceps, axlar och övre rygg sen blev det intervallcykling på det. Jag tryckte på som bara den på intervallerna, brände så skönt i benen!
Riktigt skönt att vi bestämde oss för att träna igår, kände mig så seg och dålig att jag knappt gjort något på hela dagen så kändes riktigt bra att få kräma ur musklerna in i det sista. Jag fick även öka med vikter på alla övningarna så jag var jättenöjd igår!

 

 
Jag har nyss ätit frukost, ja jag åt en skiva rågbröd men jag läste att det är okej att äta mer kolhydrater på morgonen då ens insulinkänslighet är högre än resten av dagen.
Snart ska jag göra mig iordning för jobb 11.30-13.30, jag går nog till jobbet idag, har sån träningsvärk i benen haha!
 
Ni får ha en fin onsdag alla!

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar