24 januari 2013

Inspiration och motivation

Igår blev det en väldigt lugn dag, jobbade, tog en långpromenad hem och sen bestod kvällen av att laga mat, äta, se på film och mysa - det behövdes!

Jag måste säga att jag hållit min 'detox' hela veckan och jag känner mig mycket piggare nu när jag inte har abstinens av Ripped Hardcore längre. Men jag ska börja med dom igen nästa vecka för att se hur det känns. Igår till middag blev det hemlagad thaigryta och en apelsin på kvällen. Till frukost idag blev det whey-100 blandat med vatten, vitaminbrus och en apelsin.

Idag ska jag till AF för informationsmöte, kul... Sen blir det till att tvätta och efter middagen blir det träning, längtar! Idag blir det triceps, bröst, nedre rygg och mage. Jag har gjort det innan med men ibland kan man vara så seg men nu framöver ska jag verkligen ge allt jag har på gymmet och bara pusha på så mycket som möjligt, vill verkligen bli fit, är så trött på att vara otränad och överviktig! - kommer nya bilder, vikt och uppdatering av mått i början av nästa månad!

Lite inspiration!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar