25 januari 2013

Iskall fredag

Idag är det -20 ute, brr vill verkligen inte gå ut senare för att gå till jobbet trots att solen skiner..

Jag sitter under filten och har nyligen ätit frukost. Vi har inte så mycket hemma till frukost så det blev till att rota fram en Diet Shake som jag har ställt undan för den är så jäkla äcklig. Det ska vara ananassmak men jag vet inte riktigt vad den smakar, inte gott i alla fall. Så den blandat med mjölk tryckte jag i mig samtidigt som jag höll för näsan, då går det! - Vi ska handla senare idag som tur är!

Mer på agendan idag är jobb, jobbar lunch idag med. Sedan blir det att gå bort till City Gross, är väl 2-3 km från mitt jobb, och möta upp älskling då vi ska bl.a. handla räkor som vi ska äta ikväll, mmm!

Lite som hände igår:

Innan AF mötet gjorde jag lunch som bestod av omelett med persilja, pumpakärnor och massa svartpeppar och lite ost, blev jättegott och åt även sallad till. Efter mötet hos AF gick jag en liten runda på stan och kollade rean, självklart kunde jag inte hålla mig heller så det blev lite saker inhandlande. Efter det gick jag hem, slängde in två tvättar i tvättmaskinerna, lagade mat och väntade på att min pojk skulle komma hem. När han kom hem hjälptes vi åt med tvätten och sen åt vi min chilisoppa med rågbröd till. (ja jag vet rågbröd igen.. och mjölk idag till frukost. Annars håller jag detoxen!)
Efter vi smält maten lite drog vi iväg och tränade! Fasiken så skönt det var, allt flöt på och jag kunde pusha på ordentligt. Svettades som bara den på intervallcyklingen!

Jag tänkte skriva ett inlägg efter detta med alla mina pass så ni får se, så allt hamnar i samma inlägg, har även missat att skriva upp pass 4 och har också ändrat i alla passen.

Så med det säger jag trevlig fredag allesammans!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar