14 januari 2013

Mina resultat hittills

Jag vägde mig imorse och nu väger jag 78,8 kg. Inte mycket jag gått ner på en vecka men det går framåt och jag bygger ju muskler och det väger mer än fett!

Så här såg jag ut när jag var som störts och började denna resa:
(Ursäkta för den lättklädda förebilden men vill att man ska se ordentligt hur mycket jag har förändrats.)

 
Såhär ser jag ut idag: 
 
      
 
Jag är inte i mål än men är på god väg och det ska gå! Jag vill även tacka för allt stöd och fina kommentarer jag har fått av er som läser! Ni är underbara och ni ger mig motivationen att fortsätta kämpa! <3



6 kommentarer:

  1. Jäklar vad duktig du är. Sjukt bra jobbat! :D

    SvaraRadera
  2. Oj man ser verkligen resultaten!! Kör bara kör!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jaa jag har inte tanken att sluta!! :D

      Radera
  3. Du är grym och ger mig jättemycket motivation! kramar!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh tack så mycket, det värmer verkligen!
      Det som är meningen med bloggen, härligt att den fyller sin mening!
      Kramar!

      Radera