12 februari 2013

Fullt upp!

Hej!

Jag har inte hunnit skriva något då jag har haft fullt upp sen i lördags. I lördags vägde jag mig ju och jag har nått mitt ena delmål, woho!
Det var meningen att jag skulle vara hemma på kvällen men jag blev bjuden på en fest och ville inte sitta själv hemma så drog iväg och firade att jag nått mitt mål. Jag hade så jäkla kul och ja jag drack trots jag sagt att jag inte skulle göra det på ett bra tag men jag ville unna mig och ha kul när allt gått så bra!

På söndagen jobbade jag från 11-16 och sen var det bara att gå hem och vänta på att Markus skulle komma hem från Göteborg. Jag tog en power walk ner till stan och mötte honom vid tåget så gick vi hem och mös, saknat honom!

Igår var det fullt upp hela dagen. Vaknade vid 9.30 och då var det bara upp för att fixa sig då jag skulle bli hämtad av Markus kusin för att åka till Ikea. Vi gick runt där hela dagen och hade det jättekul. Till lunch blev det sallad med kyckling istället för att ta kyckling med pommes och bea som jag brukade ta förut när jag besökte Ikea.
Jag kom hem vid 5 och då var det bara att laga middag, tacobiffar som i fredags och sedan drog jag och älskling iväg för att träna, triceps, bröst, rygg och mage. Jag cyklade som vanligt intervaller på 25 min, orkade mycket mer än förra veckan. Kändes så lätt att hålla samma tempo i 2 min än vad det gjorde i fredags!

Igår kom även våran beställning från GG. Mina produkter bestod av 2 kg Diet Pro och 3 burkar av ALA 400, L-carnitine Xtreme och Femme Power.

Vet inte om det var Femme Power eller placebo som gjorde så att jag orkade mer på cyklingen men något har hänt! Kan ju blivit starkare med ;)

Nu ska jag fixa lite i lägenheten och sedan kanske gå en promenad till simhallen och sola lite. Senare blir det träning såklart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar