13 februari 2013

Onsdags update

Go' kväll!
 
Det blev ingen träning igår då chefen ringde in mig för att jobba 18.30-21.00 så blev att slänga i sig middagen och dra till jobbet istället. En bitter Linnea kan man ju lugnt säga!
Därför drog jag och gymmade idag efter jobbet och köttade sönder mina ben! Brukar inte cykla på benpassen men nu blev det så då jag kände att jag inte tränat så mycket de senaste dagarna.
Jäklar vad jag svettades under cyklingen! Körde på motstånd 12 på intervallerna och maxade de sista sekunderna av varje intervall. Älskar att cykla, jag ska anmäla mig till spinning någon gång, aldrig testat men tror jag skulle digga det rejält!
 
Jag har nyss ätit en god middag, sesampanerad torsk med curryris och kvarg, mmmm!
Ikväll är jag själv då älskling är och har skräckfilmskväll med sina polare men det gör inte mig något då jag hatar skräckfilm och kan passa på att få uppdatera här lite :)
 
Imorgon är det alla hjärtans dag! Vi ska inte gör något pampigt utan vi har bestämt oss för att vara hemma och ha mysmiddag och bara umgås med varandra. Vi firar 1,5 år i mars och då ska vi åka på en liten kryssning med spa och 3 rätters så vi sparar oss till dess.
 
Mer som händer denna veckan är jobb hela veckan ut, träning (of course) och födelsedagskalas för våra fina vänner. Och nästa vecka ser jag verkligen fram emot! Jag åker nämligen till Uppsala på onsdag och stannar till lördag för att hälsa på min saknade familj och vänner. Har inte varit där sedan oktober. Då vägde jag ca 87kg, 12kg lättare, får se om de ser någon skillnad haha.
Ska även bli kul att träffa min bror som varit i Thailand i 3 månader för att träna thaiboxning, spännande och höra allt han varit med om! Sen har min lillasyster lovat att följa med mig till gymmet så då ska jag visa henne lite av mina övningar och få henne att svettas! Läängtar verkligen!
 
Nu ska jag ha lite tvmys för mig själv och mumsa på kvarg med hallon och blåbär. Trevlig onsdagskväll på er!
 
Glad och svettig efter passet!
 
 Godaste paneringen, rekommenderas!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar