26 februari 2013

Gårdagens träning

God morgon allesammans!

Igår lagade jag middagen och det blev en lyckad variant på pestopasta. Istället för att ha i köpt pesto hade jag i fryst hackad basilika och olivolja samt att jag blandade det med bacon, champinjoner, soltorkade tomater och körsbärstomater och serverade det med vit fiberpasta, mumma!


Efter den goda middagen bestämde jag mig för att jag var frisk nog för träning så vi drog iväg för att köra ett triceps och bröstpass. Jag hade det väldigt kul då jag och älskling körde övningarna tillsammans och det gick så bra för oss båda. Det brukar annars vara så att han gör sitt och jag gör mitt på varsitt håll men nu stod vi och pumpade tillsammans, kul kul!

Jag var rädd att jag skulle må sämre idag men känner knappt av förkylningen. Skönt!
Idag har jag en ledig dag men jobbar 17-21 så min dag kommer bestå av att ta det lugnt. Blir ingen träning idag utan vi tar det imorgon då vi vill träna ihop, var så längesedan det hände.

Nej nu ska jag kliva upp ur sängen och försöka ge mig på att göra en proteinpannkaka!
Ha en trevlig tisdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar