25 februari 2013

Framgång trots motgång

Jag är ledig idag så passade på att ta igen missad sömn från helgen med att ta en sovmorgon till 11, min kropp behövde verkligen det kände jag.
Då det är måndag vägde jag mig efter jag vaknat och vågen stod idag på 73,9, alltså -0.8 kg på en vecka. Jag är nöjd med det resultatet då jag drack alkohol tre kvällar förra veckan samt åt snacks och snabbmat två dagar och det var lite slarv med konditionsträningen. Kul att veta att min förbränning är hög och att allt inte är förstört av att 'synda' men jag vill inte ha en sån här vecka igen. Den slutade med att jag nu har blivit förkyld. Har haft det jäkligt kul men det är ändå inte värt att bli sjuk, nu blir det nyktert fram till Sweden Rock 2013!

Jag startade min dag med yoghurt, müsli och vitaminbrus i hopp om att bli frisk under dagen så jag kan få träna ikväll..!
Resten av min dag kommer bestå av att vila och senare försöka städa upp kaoset jag lämnat efter mig och min resväska.

3 dagar kvar på denna månaden, ny månad betyder nya före- och efterbilder!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar