23 februari 2013

Uppsala uppdatering

Go kväll!

Jag sitter just nu på tåget hem mot Växjö och äter en baugette med ost och skinka. Det var det enda jag hade råd med det var jättedyrt om man skulle ha en sallad eller  en räkmacka...
Det blev inget av att skriva under Uppsalavistelsen då jag har haft fullt upp från första minuten jag kom innan för dörren.

I onsdags när jag kom fram var det bara att fräscha till sig och sätta på partyhumöret då det vankades dricka, god mat och utgång med Lollo. Utgången slutade med en jävligt spontan efterfest hos några vi träffade. Vi hade så kul och kom inte därifrån förrän kl 6 på morgonen haha..
Vi raggade en taxi och jag åkte hem för att sova några timmar för att sedan dra iväg  med min far och bror för lite ärenden. Efter det gick jag och min bror och gymmade på ett gym i stan. Gillade inte stället alls och utbudet på träningsutrustningen var kass. Men jag lyckades i alla fall få ihop ett komplett biceps- och övre ryggpass.

Efter vi svettas lite på gymmet åkte vi hem för att dra vidare med familjen för att äta kinamat. Det var jäkligt gott och jag kunde inte hålla mig ifrån det friterade för vem kan det? Dock undvek jag riset och nudlarna.
När vi sedan kommit hem igen såg vi filmen The Boat That Rocked, se den! Slocknade ganska snabbt efter filmen pga onsdagens nattliga händelser.

På fredag gick jag upp tidigt för att äta frukost och sedan tog jag mig mot mitt gamla gym där jag alltid gymmat innan. De hade verkligen fräschat upp stället och jag gick där ifrån svettandes och öm i benen så jag var riktigt nöjd!
Sedan drog jag ner på stan och klippte mig, mitt hår är verkligen tacksamt för det ska jag säga!
Blev även lite inköp som skor och vin då kvällen skulle bestå av utgång med de två finaste tjejerna i världen som jag saknat så! Vi hade så kul och dansade oss svettiga och då Lollo var nykter blev det även lite sladdande i industriområdet och checkade in våran gamla skola och tog några drive in. (Mat på MAX och glass på Donken) Kom hem runt 4 på morgonen och la mig med ett leende på läpparna.

Tack för de här dagarna kära vänner och familj!

Dock är inte det roliga slut än. Direkt efter jag har kommit fram är det bara att sätta på sig finskorna och dra vidare mot ett 25-årsfirande! Stackars min kropp, får inte bli mer drickande sen på ett bra tag framöver, får inte, går inte, ska inte.

Nu ska jag försöka vila mitt trötta huvud lite innan jag ska av tåget. Ha en härlig lördagskväll allesammans!

Jag saknar min snygging så mycket!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar