20 februari 2013

Uptown

Sitter och laddar inför dagen med frukost bestående av yoghurt med müsli och en banan. Jag är så taggad! Ska bli dunder att få komma iväg lite och bara njuta av gott sällskap och ledighet!

Jag har packat väskan och gjort lunchlåda med lax, sallad och kvarg så jag är redo att snart gå ner mot tåget. 09:09 rullar jag iväg mot Uppsala! Det var 4 månader sedan jag var där, får se om familjen ser någon skillnad på mig då och mig idag ;)

Igår mellan mina jobbpass klämde jag in en snabb intervallcykling på 20 min. Maxade 30 sek intervaller och vila 60 sek, helt död. Märker att jag orkar mer på kvällen då jag ätit middag än om jag cyklar efter frukost eller lunch. Jobbigt att det ska påverka så, vill ju kunna anpassa träning efter jobbet inte efter maten.

Hur som, nu ska jag klä på mig ytterkläderna och snart gå ner, är nervös haha! Jag har inte åkt tåg sedan maj förra året..!

Ha en toppen onsdag så uppdaterar jag mer senare!

 
Översta bilden är tagen 22-12-12 när jag stretchar och den nedre är tagen i slutet av januri. Man ser på armar, ben och mage och även kinder att det är lite skillnad. Jag kommer ihåg att jag nyligen köpt det där linnet då och att det var så tight och jag kände mig obekväm i det men nu sitter det löst och älskar att ha det haha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar