11 mars 2013

Bare Access

Go kväll!
Ledsen för dålig uppdatering men var ju på kryssning med Markus i helgen vilket var mysigt men vågigt (!) och sen dess har jag bara jobbat så har inte hunnit skriva.

Ny vecka, nya tag!
Klyscha men jag behöver sträva efter det nu då de senaste veckorna har varit alldeles för onyttiga och slappa.
Jag vägde mig imorse och jag är inte förvånad över vågens svar, 73.7 kg. Jag står alltså på samma vikt som förra veckan, inte så kul men det är bättre än att gå upp i alla fall!

Pga det halvdana resultatet så kommer jag nu köra "förbjudet och godkänt" i en månad framöver. Det blir alltså inget friterat, inga sötsaker, snabba kolhydrater, fet mat eller halvfabrikat utan jag ska frossa i nyttigheter istället och jag har hållt mig till det hela dagen och det känns så bra i både kropp och huvud!

Jag var och tränade triceps och bröst på eftermiddagen idag och jag invigde mina nya träningsskor från Merrell och 3/4 tights från Nike. Båda var huur sköna som helst! Hade mycket bättre markgrepp när jag gjorde mina övningar vid kabeln och kände mig jätterörlig! Stort plus!

Just nu är jag och jobbar, slutar vid 21 och då ska jag hem och bara sova! Inte sovit tillräckligt den här helgen så behöver ta igen lite.

Imorgon blir det nyttigt, jobbcoach, jobb och träning! Ha en fortsatt trevlig måndagskväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar