12 mars 2013

Pigg

God morgon!

Idag vaknade jag vid 7 och var pigg. Helt otroligt egentligen så lite som jag sovit de senaste dagarna jämnfört med hur jag brukar sova.
Startade dagen med att väga mig bara för att se om det hänt något och 72.7 kg stod vågen på idag. Ett bevis på att vågen inte går att lita på! Får ta och väga mig bara en gång i veckan istället så man inte känner sig lurad haha.

Jag åt nyss en god ananas och banansmootie till frukost och snart ska jag 'shakea' ihop min lunch och gå ner mot stan för ett möte med min jobbcoach. Efter det blir det jobb 11.30-13.30 och sedan tänkte jag dra mig mot gymmet och cykla. Sen är jag ledig i hela två dagar, så skönt!

Nu ska jag ta och göra mig i ordning, ha en fin dag!

Jag har äntligen fått min rosa smartshake, love it!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar