12 mars 2013

Dagen i bilder



Efter mötet med jobbcoachen hade jag en del tid att döda innan jag skulle gå till jobbet så tog en mango- och banansmoothie på konsum. Frågade om innehållet och inget tillsatt socker utan bara frukt och lättyoghurt!


Efter jobbet drog jag iväg till gymmet för att cykla intervaller. Bild på mina snygga skor och byxor!


Lite dålig bild men såhär såg intervallpasset ut. 26 min, motstånd 13 i 30 sek, vila 60 sek. Efter det gjorde jag sneda crunches med viktplatta 10 kg 4x25. Såhär kände jag mig efter passet, strong!


Till middag hade älskling gjort fiskgratäng med broccolipuré till mig och potatismos till sig själv. Riktigt gott! Sån tur jag har som har honom som anpassar maten efter vad jag behöver!

Nu blir det filmmys och vaniljskyr resten av kvällen. Imorgon är jag ledig och då ska jag hämta ut ett paket med träningskläder och senare blir det ett benpass på gymmet. Trevlig kväll på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar