06 mars 2013

Benböj

Imorse gick jag upp vid 6 för att få skjuts av Markus till gymmet. Han vill ha vilodag idag men jag kände att jag ville träna då jag inte har något att göra fram till kl. 18 då jag ska jobba. Så därför startade jag min dag med att köra ett hårt benpass!
Då det var så få folk på gymmet vågade jag prova på benböj med viktstång, började utan vikter och sen ökade jag med 5kg på varje sida och sedan 10kg på varje sida. Gick jättebra så den ska jag fortsätta köra med under benpassen!

Efter att ha spenderat 2 timmar på gymmet gick jag till Ica för att handla jordgubbar och så köpte jag en påse chips för jag kunde inte motstå.. har varit så sugen i flera dagar nu! Jag köpte några nya med mindre fett men de var så äckliga så jag åt bara 5 st och sen kastade jag hela påsen. Hatar när jag får sånna här bakslag! Men jag är glad att jag tyckte chipsen var äckliga och slängde dom istället för att äta upp hela påsen ändå. Men ändå svagt av mig att ens köpa påsen!

Jaja gjort är gjort, ingen större skada skedd!

Nu ska jag snart äta lunch, blir sallad och köttet från middagen igår som bestod av ungstekt fläskytterfilé med grädde, trattkantareller, purjolök och soltorkade tomater. Markus fick välja tillbehör så det blev fiberpasta till men jag tyckte det hela inte blev så gott så därför skriver jag inget recept då jag inte är nöjd med rätten. Men Markus tyckte det var jättegott iaf haha.

Resten av dagen kommer bestå av att ta det lugnt och sedan ladda inför jobb.
Ha en skön dag och ut och rör på er i det fina vårvädret!

Jag bjuder på en osminkad och oredigerad träningsbild från idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar