07 mars 2013

Ett skepp kommer lastat...

God morgon!
Idag är jag på riktigt bra humör. Jag och Markus firar 1,5 år tillsammans idag, solen skiner och jag ska jobba och träna. Vi ska även äntligen sätta upp hyllor idag i köket så vi blir av med alla burkar och micron som stått på golv och bord sedan de fixade fönsterna. Blir en riktigt bra dag idag tror jag!

Denna braiga dag startade jag även bra med att äta en god frukost gjord på 1,5 dl yoghurt blandat med 0,5 dl kvarg och till det hade jag min müsli och jordgubbar. Lyxade till det med att koka en kopp grönt te med!

 
Igår beställde jag även en del träningskläder som förhoppningsvis kommer imorgon eller på måndag.
Det som beställdes var bl.a. ett par träningskor från Merrell, även kallade barfotaskor då sulan är så pass tunn/platt att det är som att vara barfota och det är asbra när man ska styrketräna, speciellt benen då man behöver bra markgrepp och inget stötdämpande som kan påverka leder och knän.
Beställde även nytt proteinpulver, mitt är slut och de hade kommit in ett nytt billigt på GG som jag tänkte testa. Resten av beställningen blir lite av det jag la upp i min önskelista!
 
 
 
 
plus lite annat som träningshandskar, shake, pannband m.m. Längtar tills det kommer!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar