01 april 2013

April före och efter

Helgen har varit rolig men inte så bra för kroppen, alkohol, träning och jobb resulterade i att jag nu är förkyld med halsont. Men nu hänger jag inte läpp för det, har nått mitt sista delmål, -20 kg hittills och bara 5 kg kvar! Då det är ny månad så kommer här mina mått och före och efter-bilder!

 
 01/03/2013                        01/04/2013


Vikt och mått idag i jämfört med 01/03/2013

  • Vikt: 70,5 kg (-2,8 kg)
  • Midja: 74 cm (-1 cm)
  • Höft/stuss: 98 cm (-1 cm)
  • Byst: 85 cm (-3 cm)
  • Lår: 55 cm (-1 cm)
  • Överarm: 27,5 cm (-1 cm)
Jag kan inte minnas senast jag vägde 70 kg, har aldrig varit såhär stark och i form som jag är nu. Jag kan inte se mig leva på något annat sätt än hur jag lever idag, för en gångs skull är jag nöjd med mig själv och vågar bjuda på mig själv och visa att jag finns.
Det tog ca 1,5 månad för mig att gå ner 5 kg, från och med då jag blivit frisk är det hårdträning som gäller så har jag nått mitt mål till Sweden Rock, 65 kg here I come!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar