09 april 2013

Better

Hej alla!

Idag känner jag mig mycket bättre! Jag ska snart cykla iväg till jobbet och känns allting bra efter det tänker jag faktiskt åka till gymmet och styrketräna lite lätt!

Jag fick ett tips om en dunderkur mot förkylning från en läsare, Therese, att dricka ljummet vatten med pressad vitlök, basilika och honung. Så det testade jag på morgonen, jag vet inte om jag gjorde rätt och det var inte jättegott men det känns som att det hjälpte! Tack för tipset!


Jag har inte orkat fixa mig nu när jag varit sjuk så idag gick jag upp vid 7 och duschade och gjorde mig fin och klädde mig snyggt och la tid på att sminka mig. Stekte mig tom en proteinpannkaka till frukost. Idag är jag glad! 

Nu ska jag cykla mot jobbet, hoppas konditionen inte är för dålig nu så jag kommer fram svettig haha. Ha en fin dag allihopa!



2 kommentarer:

  1. Hej!
    Vad roligt att du testade min kur! Kanske borde förvarnat dig om att det inte är så gott men brukar göra susen vilket är det viktigaste! :)

    Hoppas du håller dig kry!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo men jag trodde inte heller det skulle smaka så gott så var förbered ;)

      Tack så mycket!
      Gick in på din blogg igår och läste lite, riktigt bra kämpat av dig! Lycka till med de resterande kilona!
      Kram

      Radera