10 april 2013

Morgonpromenad

Idag gick jag upp kl 07.00 och tog en proteinshake och bytte om till träningskläder och gick ut på en rask promenad på 45 min. Det var -3 grader när jag gick ut så bet lite i kinderna men efter halva biten kom jag till ett öppet område där solen sken och värmde. Mitt i solen fanns en lång stock som var perfekt att köra lite övningar på så gjorde breda och smala armhävningar, dips och plankan. Nu är jag hemma och har duschat och ätit havregrynsgröt. Så här vill jag starta varje morgon! Ska verkligen försöka med det och även börja med kvällspromenader med Markus.
Nu är jag redo för jobb och efter det tänkte jag åka till gymmet och köra lite ben!

På tal om gym, det gick väldigt bra igår med träningen. Jag körde ett biceps-, övre rygg- och magpass. Jag fokuserade på teknik och kontakt så hade ganska lätta vikter i jämfört med vad jag brukar ha. Idag känner jag mig inte värre, som jag var rädd för, men jag har en skön träningsvärk i magen. Det är så härligt att vara tillbaka med träningen!

För övrigt vill jag tacka för alla fina kommentarer och peppande ord jag får från er, det värmer verkligen! Ni är lika duktiga ni med, fortsätt kämpa på, det är bara ni som sätter stopp för er själva!

Hoppas ni får en fin och solig dag!

Jag i morse - brillorna på och musik i öronen!

 Vid stugan som man ser längst bort på bilden var det öppna området, 
där ska jag träna varje morgon som solen bjuder till!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar