22 april 2013

Står still

Jag har hamnat på en platå med vikten känns det som. De senaste veckorna har det pendlat mellan 69,5-69,8-,70,0-69,7-70,2. Jag har vägt mig under veckorna så det är därför jag vet att det gått upp och ner. Idag stod vågen på 70,2 kg. Jag är inte alls nöjd men jag hoppas att en vecka med crossfit och konditionsträning ska sätta fart på det hela!

Idag är jag ledig men vi har tvättid så jag kommer tvätta hela dagen och sedan tänkte jag cykla på gymmet senare om det hinns med, det får bli efter middagen om inte annat.

Jag vill också tipsa om ett jättegott recept på kassler som vi åt igår till middag. Jag gillar annars inte kassler då jag alltid fått det serverat så som t ex ugnsbakad med ananas, stekt med currysås eller bara med tråkig kokt potatis och brunsås till. Men detta receptet, Italiensk kassler i krämig sås, var jättegott och funkade fint att äta det med råris till!

Nej nu måste jag lyfta på rumpan och kånka tvätt till tvättstugan. Ha en toppen måndag alla!

Gårdagens kasslermiddag - prova!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar