04 april 2013

Starten på mitt nya liv

Igår gick jag ner på stan och kom hem med flera nya vårtröjor, ett par byxor och nya underkläder. Resten av dagen bestod av att rensa ut hela min garderob och prova alla gamla kläder för att se om något gick att behålla. Sparade nog ca 5 tröjor och ett par shorts som såg okej ut trots stora storlekar, resten ska jag skänka bort. Jag har verkligen bytt ut hela min garderob nu! Det enda som behövs köpa till sommaren är nya shorts. Hahah jag provade mina gamla favorit jeansshorts som förra året satt som en smäck men nu ser de ut som en påse på mig! Jag har inte riktigt förstått hur "liten" jag blivit förrän igår då jag provade sådant som jag vet suttit tight eller bra för bara någon månad sen.
Så nu ligger en hel hög med sommar-, vinter- och festkläder på golvet och väntar på att få nya ägare!

Idag blir det jobb och tvätt. Jag är inte tillräckligt frisk för att åka och träna och jag känner inte att jag vill riskera det heller!
Nu ska jag ta och bege mig ner mot stan för att lämna tillbaka byxorna jag köpte igår, orkade inte prova och expediten trodde jag kunde ha strl 36 men satt lite för tight vid höfterna men tror 38 blir för lösa i benen. Får hitta ett par andra helt enkelt!

Ha en toppendag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar