20 maj 2013

Siktar mot målet

En ny vecka är här och nu ska jag verkligen köra järnet med träningen och kosten fram till deadline den 5:e juni. Det finns ingen plats för fusk, cheatmeals eller lathet - aldrig!
Jag är nöjd med förra veckan träning men absolut inte med kosten. Då det var grillning, eurovision, hockey och kalas i helgen blev det för mycket av det goda och det syns på vågen idag, 67,9 kg..

Jag har lite mer än två veckor på mig att nå mitt mål och det ska fan gå. Jag ska i alla fall kämpa och pusha mig så hårt jag kan så jag ändå kan känna mig stolt och vetat att jag gjort mitt bästa om jag inte når ända fram.

Jag har skrivit ett träning och kostschema för två veckor framåt. Jag åker till Stockholm på fredag och sedan vidare till Uppsala på söndag men jag ska ändå hålla mig till schemat, inga ursäkter!
I veckan kommer det bli mycket träning och planering och packning inför resan men ska försöka uppdatera här så mycket jag kan. När jag åker tar jag självklart med datorn, kameran och måttbandet så ni kan få framgångsinlägg för juni när jag är i Uppsala!

Flera runt omkring mig har varit jätteduktiga med förra veckan utmaning och det har gett mig ännu mer motivation att ge mig ut och pusha mig till max! Jag är verkligen imponerad av eran kämpaglöd och att ni klarar av sådant som man inte tror är möjligt och sådant jag tror att jag inte klarar av men kan ni kan jag också!

Jag ska snart sätta på mig löparkläderna och ge mig ut i spåret för att springa 5 km. Nu jäklar kör vi!

Veckans utmaning blir mest en utmaning för mig men alla har ju mål så kör denna veckans utmaning ni med! Utmaningen är att klara av sina uppsatta mål för veckan till fullo utan fusk och slapphet. 
No excuses, no regrets! Just DO IT!





Lite svettbilder från förra veckan. Bild 1. cyklade 60 min på cykeln i lördags och svettades som en tok och pushade mig verkligen tills jag nästan stupade! Bild 2. efter en PW och lite joggning, 155 squats och plankan. Bild 3. en svettig kepa efter PW. Bild 4. stolt och svettig efter cyklingen. Bild 5. två trötta ben efter PW och squats. Bild 6. svettades så håret blev lockigt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar