20 maj 2013

Happy!

För det första - läste precis igenom mina inlägg och det gick upp för mig själv att jag pressar mig för hårt. Vad är en siffra på vågen egentligen? Det kommer säkert inte ens synas om jag går ner 2 kg på 2 veckor. Jag säger emot mig själv hela tiden och ger så bra råd och motivation till andra, varför kan inte jag göra det till mig själv då?

Jag har satt det är målet nu och jag ska absolut försöka nå det men det är inte hela världen om det inte står 65 kg på vågen om 2 veckor. Men man kan alltid drömma och sikta mot sina mål - inget är omöjligt!

Sprang 5 km tidigare idag, eller sprang och sprang. Sprang i hyfsat tempo och pushade mig upp för backarna men ibland var jag tvungen att varva ner och gå en bit för att ett illamående eller håll var på väg. Huvudsaken är att jag blev svettig, sprang i backarna och är jävligt nöjd ändå fast jag inte orkade springa non stop! Den bästa träningen är den som blir av och den som får oss att må så bra efteråt!

Det är en liten del till att jag är så glad men den största delen är att folkhögskolan i Grimslöv hörde av sig tidigare idag och vill att jag ska komma på intervju på torsdag! Jag ska bli visad skolan, få en chans att ställa frågor och träffa andra elever. WOHO!
Kommer jag sedan in vet jag inte vart jag ska ta vägen, TOTAL LYCKA! Då har jag äntligen något vettigt att hålla på med istället för att gå runt och fundera på vad det ska bli av mig i framtiden. Kommer jag in är jag närmare mitt livs dröm, håll tummarna!


Jag ska klara detta men det är inte hela världen om jag inte gör det. Huvudsaken är att jag har försökt och det finns alltid en chans till att lyckas!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar