14 juni 2013

Motivationsboost!

 
God dag alla läsare! Vill bara säga att ni läsare som säger att jag är en inspirationskälla och ger er motivation - NI ger mig grym motivation och viljan att fortsätta med min resa!
 
Utan all positiv respons hade jag aldrig orkat fortsätta och hade säkert gett upp där i januari när jag faktiskt redan tyckte att jag var smal, stark och kommit långt. Det är aldrig fel med att tycka om sin kropp, det har jag gjort inför varje före och efter-inlägg men med hjälp av dem har jag sett att allt slit ger resultat och viljan att komma längre till nästa gång. Ge ALDRIG upp! Nu är sommaren här och det är många som har tränat och ätit hälsosamt just inför sommaren. Varför sluta där? Mitt mål var att nå 65 kg till sommaren 2013 men nu har jag ett nytt mål att nå, hålla vikten samt bli mer muskulös. Det kommer jag bara kunna göra om jag lever hälsosamt och tränar. Jag säger det ofta men jag mår bättre än någonsin och kan inte se mig leva på något annat vis. Jag vill leva och må så här livet ut!
 
Kan jag, kan du!
 
_____________________________________________________________________

 


Lite nyttiga läckerheter

1. Kvällsfika igår. Färska jordgubbar varvat med kvarg sötad med stevia toppat med havregryn, riven kokos och sockerfri digestive stekt i kokosolja.
2. Dagen frukost. Kvarg och hallonröra toppat med färska jodgubbar, riven kokos, kakao och 5 st mandlar.
Bär + kvarg + kokos + annat gott = gudomligt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar