29 januari 2013

Gårdagens och dagens update

Hallå!

Det var så jäkla kul att träna igår. Jag körde på pass 1 och fick öka från 15kg till 25kg på kabeln när jag tränade bröst och ökade även 5kg på tricepscurl, kul!
Jag tog även i som bara den på de fria övningarna och cyklade som vanligt som avslutning, var helt död efteråt! Vem kunde tro att jag någonsin skulle tycka att träning är så kul? Inte idrottslärarna iaf, jag hade ig som betyg då jag knappt gick på lektionerna för jag tyckte det var så tråkigt haha..

Hur som! Idag har jag jobbat och även shoppat lite. Drog till ÖB efter jobbet för att köpa handkräm och kolla lite och då upptäckte jag att de sålde Omega-3 och vitaminer/mineraler asbilligt så blev en burk av varje. Blir att inhandla där nu framöver, kommer aldrig beställa sådant igen.
Jag unnande mig öven en ny vinterjacka från VILA, det var rea och min gamla är sönder och även för stor för mig nu. Kul att se att det som satt tajt förut är för stort men det är dyrt!

Nej nu ska jag gå och hjälpa Markus i köket, han går runt och suckar så han vill nog att jag ska sluta sitta vid datorn ;)

Till middag blir det chili con carne och sen blir det träning, benpass står på agendan ikväll!

Trevlig tisdagskväll på er!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar