29 januari 2013

Knäont

Ligger i sängen och är redo för att somna alldeles strax men känner att jag vill skriva lite, varit lite dålig på det tycker jag ändå, skrev mycket mer innan.

Träningen ikväll gick väldigt bra förutom att jag fortfarande har ont i knät/knävecket. Känner det speciellt efter jag har tränat bencurl på gymboll och cyklat.. kan man inte cykla 3-4 ggr i veckan och träna ben 1-2 ggr veckan utan att få skador? Och kan man träna fast det ömmar?

Förutom att knäsenan eller vad det är värker så är jag supernöjd med passet, svettades jättemycket. Kanske var den kryddstarka chilin vi åt innan passet som brände på haha.

Nej ju ska jag försöka somna. Imorgon blir det jobb och sedan promenad runt sjön med en saknad vän, längtar!

Godnatt fina läsare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar