30 januari 2013

Trevlig väckning

Morrn!

Idag vaknade jag av borrande och bankande ljud. Vårat område håller på att byta alla fönster och sanera balkongerna och byggarbetarna börjar klockan 7 på morgonen och arbetar just nu precis utan för vårat fönster. Jag förstår att det måste göras men inte det skönaste sättet att vakna på!

Jag har fortfarande ont i knäsenan.. Hoppas verkligen det går bra att cykla till jobbet senare! Förutom att jag har ont och vaknade av oljud så är jag på bra humör och är taggad inför jobb och promenad senare! Startade min dag med en god frukost, rågbrödssmörgås med kalkon och sallad och en med färskost samt en kiwi + omega-3 och multivitamin och RH.

Nu ska jag bege mig mot jobbet! Ha en härlig onsdag, snart är det fredag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar