31 januari 2013

Pepp!

Idag vaknade jag på fel sida känner jag. Borrandet lät högre denna morgon kändes det som och jag har sovit dåligt. Tog även lång tid för mig att somna då jag låg och tänkte på jobb och personalmötet vi hade igår.. Mötet gick väl bra och vi fick en del positivt men när jag skulle berätta hur jag kände som jag trodde andra kände också fick jag bara nekande och det slutade med att det såg ut som om jag inte ville göra något annat än att stå i kassan typ. Men det var ju inte det jag ville få fram men de ville väl inte förstå. Jag gör gärna mer uppgifter och framöver ska jag bara köra på och gå vidare och göra annat som behövs istället för att bry mig om någon annan kommer och tar över uppgiften man håller på med.

Kan också berätta att jag tror jag har fått magkatarr och det är nog pga all stress och även all kryddstark mat samt Ripped Hardcore tror jag. Gör iaf jätteont i magen när jag äter vissa saker och stressar. Därför får jag undvika RH, vitaminbrus, kolsyrat vatten och kryddstark mat nu och hoppas det blir bättre.

Sorry, det har blivit mycket gnäll nu de sista inläggen om jobb, oljud och skador. Får vända det här inlägget till något positivt istället!

Igår hade jag en riktigt skön promenad runt Växjösjön med en fin vän. Alltid lika kul och skönt att prata med den tösen!
Mer motion än promenaden igår var cykling från och till jobbet samt till och från sjön. Lagom vilodag :)

Snart är det ny månad och även ny vecka! Då blir det ett framgångsinlägg med mått, vikt och bilder, hoppas det hänt något sedan förra framgångsinlägget. Stay tuned!

Snart ska jag göra mig redo för att sedan cykla till jobbet och sen ikväll blir det träning, Pass 3 blir det, läääängtar!

Trevlig torsdag på er, imorgon är det fredag igen!

Här får ni en teaserbild på mig från i höstas då vi hade kräftskiva, hua vad stor jag var!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar