01 februari 2013

Fredag!

 Äntligen är det fredag!
 
Gårdagens pass gick bra men jag ska nog börja med hantlar på biceps, känner att kabeln inte tar ordentligt. Det kanske är för att jag lyfter för tungt så det blir fel men ska i alla fall testa och se hur det känns. Jag körde även en magövning igår med Markus, ni vet när man ligger ner med benen i vädret och benen puttas neråt av en så ska man sparka upp dom igen. Vad heter den övningen? I alla fall så kommer jag ihåg när vi gjorde den övningen första gången och det var bara för 2 månader sedan. Jag orkade då typ 10 benlyft men benen gav vika och jag orkade inte ha dom raka efter ett tag. Men NU, orkar jag köra kanske 20st och repetera det 4 gånger! Så roligt att veta att man blivit starkare!

Åter mot dagen!
 
Jag har precis avnjutit en riktigt god fredagsfrukost:
2st Omega-3 + 3 olika vitaminer/mineraler
Dinkelbröd med keso och tomat, ett ägg och fruktsallad, mmm!
 
 
 
Jag ska snart göra mig iordning för att sedan cykla iväg till jobbet. Efter jobbet tänkte jag även cykla till gymmet och träna massa mage, lite ben och triceps samt springa så länge jag orkar på löpbandet. Det är mitt sätt att tagga inför kvällens festligheter som består av drinkkväll med tjejerna från jobbet. Ska bli kul och se hur alla är utanför jobbet, på jobbet ser man ju bara alla i arbetskläder.
Mer som händer ikväll än det är mysmiddag med älskling innan jag ska sticka iväg.
Imorgon har vi även isfiske på agendan och sedan mellomys med våra fina vänner. Ser verkligen fram emot den här helgen!

Nu ska jag fixa mig lite, kanske kommer med update senare om mat eller outfit, annars skriver jag något imorgon! Puss på er, trevlig freeeeedaaaag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar