03 februari 2013

Sen helgupdate!

Har varit mycket i helgen så har inte hunnit skriva något men nu passar jag på medan Markus vilar lite. Det har blivit mycket god mat och dricka denna helgen.. Hämtat mat två dagar i rad nu, thai och nyss åt jag en halv kebabpizza så denna veckan nådde jag nog inte delmålet..
 
Men jag hade det jättetrevligt i fredags. Började kvällen med en god middag bestående av entrocote med potatisgratäng och rödvinssås. Drack även rött vin till. Efter middagen cyklade jag iväg till förfesten där vi tjejer från jobbet satt och drack och hade det riktigt roligt! Efter det blev det utgång och jag hade så jäkla kul, tack för den kvällen! Dock blev det lite mycket att dricka och jag fick en sån jobbig träningsvärk pga det så jag ska inte dricka på ett bra tag igen!
 
Fredagens middag 
 
 
Igår var jag och älskling och isfiskade. Vi fick ingen fisk men vi hade det jättemysigt ändå! Det var underbart väder och helt klart på isen. Vi grillade även lite kycklingkorv och sedan åkte vi hem för att handla och städa då vi skulle få gäster inför melodifestivalen. Det bjöds på ost, kex och grönsaker med dipp och vindruvor. Vi spelade om vilka som skulle gå vidare till finalen och andra chansen och jag fick 3/4 rätt men älskling fick ingen haha! Jag drack heller inget igår, bara vatten men det gjorde däremot min pojk och han får sota för det den här helgen med ;)
 
Vackra isen
 
Jag med Markus sköna mössa!
 
 
Idag började vi dagen med att på en morgonpromenad sedan åt vi frukost och sen har resten av dagen bestått av att städa lägenheten och flytta alla möbler och saker som står vid fönstrerna då byggarbetarna kommer imorgon och ska byta våra fönster. De börjar vi 7 på morgonen och ska även vara här på tisdag så då åker vi till Markus föräldrar och sover där ikväll tills på tisdag. Därför kan jag inte göra ett framgångsinlägg imorgon för jag har ingen dator så det kommer på onsdag istället! 
 
Nu ska vi packa ihop våra grejer så att vi kan åka iväg. Jag ska försöka blogga imorgon då jag har tänkt att träna efter jobbet. Får se hur det blir med det!
Ni får ha en fortsatt trevlig söndag!
 
Dagens frukost 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar