04 februari 2013

Snöig morgon

God morgon!

Jag har nyss ätit frukost och fixat mig för att gå till bussen som går in till stan. Det snöar jättemycket så blir mysigt att gå till jobbet sen..
Hoppas det har slutat snöa när jag ska till gymmet senare. Trodde våren var på ingång?

Igår kom vi ut till Markus föräldrar. Jag känner en sån ångest för det jag har ätit i helgen så skönt att det bara blev en sallad till middag igår! Dock blev det te och två kakor på kvällen..
Därför sattsade jag på en hälsosam frukost, lättyoghurt med fruktsallad, havregryn, linfrön och pumpafrön samt grönt te till. Denna veckan ska jag verkligen sattsa gärnet! Är ledig 3 dagar och då jäklar ska det tränas!

Jag hittade en jätteinspirerande blogg igår:
http://linda.dreambody.se/ - snacka om motivationen att fortsätta kämpa!

Nej nu måste jag gå till bussen och nu slutade det snöa med, yay!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar