27 januari 2013

Söndags uppdatering

God eftermiddag alla!
 
Jag och Markus hade det jättemysigt igår på kulturnatten, först gick vi och såg våra vänner som har ett hårdrocksband spela live för första gången, riktigt bra! Sedan gick vi till domkyrkan och såg på en jättebra sångföreställning, det lät så vackert och var så mysigt med massa levande ljus.
Jag drack ingenting igår men det gjorde däremot älskling och det får han ta idag haha ;)
 
Vi vaknade runt 9 imorse och gick upp för att äta frukost. Jag laddade upp inför träningen med att äta en rejäl frukost bestående av äggröra, lite kalkon, sallad och kvarg med fruktsallad samt vitaminbrus!
Efter frukosten släppte Markus av mig vid gymmet då han inte orkade träna så jag körde på själv idag och fasiken vad jag körde på! Tränade biceps, övre rygg, ben och hela magen plus intervallcykling på det. Riktigt härligt pass var det!
 
Efter gymmet och lite bastande hämtade min fina Markus mig och vi åkte hem för att äta rester från gårdagens middag, tacos! Vi gjorde egen tacokrydda och guacamole och så hade vi fullkornstortilla till, riktigt gott!
 
Nu ska vi snart åka iväg för att gå på bio, Django Unchained, får se om den är så bra som alla säger!
Ha en fortsatt skön söndag, det ska jag!
 
 
 

3 kommentarer:

  1. Wow! Snygging!

    SvaraRadera
  2. Fan man känner inte igen dig dax att dra ner på tempot lite så du inte försvinner! :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha nej du, inte dra ner på tempot! Du känner väl mig som den mulliga eller tjocka Linnea, du ska framöver känna igen mig som den vältränade Linnea! Jag är fortfarande samma person bara att jag ser bättre ut ;) För övrigt så saknar jag dig, så himla tråkigt att du är iväg och åker skidor när jag kommer upp :(

      Radera