21 januari 2013

Trött!

Jag börjar undra om den här detoxen var en bra idé haha.. Jag har ont i huvudet och är astrött! Jag vaknade nyss ifrån en liten powernap, måste vara att kroppen saknar koffeinet från RH:n! Jag överväger nästan att ta en bara för att slippa tröttheten men ska försöka klara mig hela veckan utan.

Det gick bra på jobbet idag förutom att jag hade ont i huvudet och kände mig lite seg. Åt dock inget 'förbjudet' på jobbet, tog en banan när jag skulle gå hem. Hemma gjorde jag en tallrik med tomatsås, lite vit fiberpasta och sallad gjord på ruccola, tomat, kikärtor och feta samt lite kvarg. Jag åt upp allt förutom pastan och blev mätt ändå, för mätt tycker jag. Har svårt för att sluta äta när kroppen egentligen är nöjd, ska försöka börja tänka på det nu när jag äter mer fast föda då måltidserättningen är slut (ska beställa nytt!).

Nu kom pojkvännen hem och vi ska väl snart börja laga middag, det blir kycklingkorv med potatismos men inget potatismos för mig, blir nog keso istället.
Sen blir det träning! Hoppas jag har ork att pusha på som vanligt ändå, återstår att se!


 Ser ut som om det är jättemycket fiberpasta men den ligger bara över tomatsåsen!

Bevis på att jag inte åt upp allt pasta!

1 kommentar:

  1. Tips för att alltid vara taggad inför träningspasset är att ta PWO (preworkout) innan. Fungerar skitbra dock är massa skit som inte kanske är jättebra för kroppen hehe. dock så fungerar det för mig så att det går ur kroppen efter 1.5h vilket gör att man kan sova sen på kvällen :)

    SvaraRadera