28 februari 2013

Craft

Jag kom nyss hem från att ha handlat efter jobbet. Blev lite mejeriprodukter och så kände jag att jag ville vara lite snäll mot min älskling som varit så trött på sista tiden. Därför köpte jag lite blommor och en fisketidning som väntar på honom tills han kommer hem. Hoppas det piggar upp honom lite i alla fall! Sen tänkte jag även fråga om han vill åka och simma samt gå på relaxbad med bastu och bada bubbelpool istället för att dra till gymmet och svettas. Det skulle inte jag tacka nej till i alla fall!

När jag kollade brevlådan såg jag att jag fått ett litet paket och i det var det en löparjacka från Craft som jag fått via min prenumeration av IFORM, riktigt snygg på så nu hoppas jag på lite varmare väder så jag kan ut och springa i detta färgglada plagget!


Bildkälla: www.iform.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar