07 februari 2013

Ledig!

Idag är jag ledig så jag började dagen med att gå en promenad till simhallen och sola lite då solen är lite snål vid den här tiden på året! Efter det gick jag hem och åt en riktig superfrukost. Igår gjorde jag nämligen egen müsli gjord på havregryn, krossade linfrön, pumpakärnor, gojibär, russin och lite solrosfrön. Super god! Med det åt jag Verumyoghurt blandat med kvarg och åt som vanligt en rågsmörgås med kalkon, keso och tomat samt en riktigt söt blodapelsin till!

 
Lite vad som hände igår: 
 
Jag jobbade lunch och det snöade så mycket att jag fick gå både dit och hem då cykla var omöjligt.
Efter jobbet åt jag lunch, kyckling, bulgur och sallad. Sen väntade jag på att Markus skulle komma hem och sen åkte vi och handlade massa nyttigheter inför de kommande dagarna. Efter det åkte vi hem och lagade middag, vit fiberpasta med pastasås gjord på crème fraiche med smak av vitlök & parmesan blandat med kalkon, svamp och purjolök. När vi ätit upp den goda måltiden var klockan så mycket att vi bestämde oss för att åka till gymmet och bara köra kondition i 30 min då det skulle strax stängas för kvällen. Jag cyklade intervaller och min pojk sprang på löpbandet.
 
Det var lite kort om vad som hände igår. Resten av min dag kommer bestå av att tvätta och laga soppa då det är torsdag och sedan åka till gymmet och köra pass 3, biceps, övre rygg och mage!
 
Ha det gött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar