06 februari 2013

Resultat hittills!

God morgon alla fina!

Igår blev det ingen promenad så jag tränade lite hemma och så körde jag järnet på gymmet senare med pass 2, ben och mage.

Nu kommer inlägget alla väntat på, mitt framgångs inlägg! Jag tittade mig i spegeln och tänkte att det inte hade hänt något sedan förra inlägget för 3 veckor sedan men kollade på bilderna och jämnförde och tur jag har dom för annars skulle jag ge upp!

Vägde och mätte mig imorse så nuvarande siffror i jämnfört med förra månaden (02/01) står på:
  • Vikt: 76,2kg (-3,8kg) - gått upp 0,2kg sen förra veckan men det är den veckan på månaden och jag är nöjd att jag ändå har gått ner så mycket på en månad.
  • Midja: 79cm (-3cm)
  • Höft: 101cm (-3cm)
  • Lår: 56,5 (-3,5cm)
  • Bröst: 91cm (-2cm)
  • Arm: 28cm (-1,5cm)
Jag bävade verkligen inför det här inlägget för jag har inte mätt mig sedan förra månaden och jag trodde att jag skulle ligga på samma mått som innan men nej, fasiken vad kul att se! Nu är det bara att fortsätta kämpa mot 75kg!

14/01-2013
 
06/02-2013 
 
 
Haha nämen titta! Fettvalkarna på ryggen är borta! Jag har så länge jag kan minnas skämts över dom och hatat att visa mig i bikini osv pga av min rygg. Visste inte ens att de var borta förrän jag såg den här bilden! Faan vad kul!! :D 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar