22 mars 2013

Biceps och misslyckanden

Jag hade bara 45 min på mig att utföra träningspasset idag då jag skulle hinna med bussen. Jag skyndade runt bland hantlarna och kabelstationerna och pumpade på. Killarna runtomkring måste trott jag var knäpp haha. Men jag lyckades genomföra hela schemat trots tidspress så jag är nöjd med dagens träning.

Något jag dock inte är nöjd med är kvällens "TV-mat". Jag var hungrig och kunde inte hålla emot, är så svårt när man är själv och onyttigheterna inte är långt ifrån. Det slank ner totalt två tunnbrödsmackor, en kiwi, grönt te och en bulle fick avsluta det hela. Jag vill inte gömma det och ljuga att jag bara äter nyttigt. Det får jag bara ännu mer ångest över. Jag ser det såhär, jag har inte unnat mig något hela veckan och det var det, nu blir det inget förrän nästa vecka. Jag glömmer bort att man FÅR unna sig en gång i alla fall. Man blir INTE tjock av en bulle. Snurrar in mig för hårt med kosten ibland. Ni som kan äta vad ni vill utan att gå upp ett hekto, var glada! Varje dag är en kamp för mig men som jag skrev innan, blicka framåt och ta en dag i taget. Det går inte att få det ogjort. Gör handlingar som du inte kommer ångra istället.

Nu ska jag sova och imorgon ska jag ta sovmorgon och njuta av att jag bara jobbar kväll och sen fått ledigt på söndag! Ett konditonspass kvar denna veckan sen börjar jag om med en ny vecka och jag ska göra den så bra som möjligt. Godnatt!

Haha ursäkta den hemska före-bilden! Jag kan inte förstå att det där är samma person, att det är jag eller att jag ens såg ut så!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar