23 mars 2013

Svett, blod och tårar

Svettades så på intervallcyklingen, kände blodsmak i munnen och ville en stund brista ut i tårar. Jag cyklade nämligen intervaller på 30 sek med vila 30 sek. När blodsmaken kom vilade jag 60 sek och sedan körde jag på som innan! Kände att kroppen behövde lite ombyte med intensiteten på cyklingen. Ska köra på det här viset nu tills jag orkar köra 30 sek av varje hela passet!

Efter gymmet åkte vi och handlade lite. Förutom mat inhandlades det även lite påskpynt som fjädrar och blommor, så nu är det påsk i lägenheten! Vi stötte även på våran fina vän som jag saknat så! Hon är en av få tjejer som jag verkligen tycker om och inte behöver göra mig till för. Ibland är det ju något man inte gillar hos vissa men jag gillar alla hennes olika sidor hon har! Om man kan säga så haha, men jag gillar dig tjejen! Här är hennes blogg, hon kämpar precis som jag också med kost och träning, gå in och läs så kanske hon blir lite mer peppad!

Min fina pojke ligger bredvid mig och sover. Jag ska snart väcka honom så vi kan börja med middagen. Det blir sesampanerad torsk med curry-råris, så gott! Senare blir det jobb 17-21.
Ha en toppenlördag alla!

- Tack för era kommentarer och ert stöd, värmer och hjälper mig så mycket! <3

1 kommentar:

  1. Gulle då! En vän som du skulle alla ha! Skönt att vi bara behöver vänta en vecka ist för en månad (!) till vi ses igen, och då kör vi järnet som gamla goda tiden ;) /E

    SvaraRadera