26 mars 2013

Zombie

Idag ville jag inte gå upp när klockan ringde. Jag är verkligen, som min sambo beskriver mig, "en zombie" på morgnarna. När han ska säger hej då varje morgon är jag helt tung i huvudet och ibland pratar jag i sömnen för jag är så trött! Men idag var det värre, huvudet värker (tror det är abstinens från koffeinet), ögonen var grusiga och jag har en grym träningsvärk. Gillar träningsvärk annars men inte när resten av kroppen är seg.

Därför startade jag min dag med grönt te, multivitamin, rågmackor bakat på rågsurdeg med kyckling och keso. Samt en kiwi, men det känns inte bättre i huvudet direkt. Vill bara gå och lägga mig igen men nej ska jobba 4½ timmar idag. Först ska jag jobba 2 timmar vid lunch och sen komma tillbaka för att stänga, känns rätt så värdelöst och så här ser det ut hela veckan ungefär. Mellan passen blir det i alla fall träning av ben!

Nu ska jag sitta här i soffan och hoppas på att jag blir pigg och senare ska jag cykla mot jobbet. Tur solen skiner!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar