05 april 2013

Mysfredag

Kvällen har varit riktigt mysig, startades med en lyxig middag som älskling lagade men tyvärr kunde jag inte känna smakerna men det smälte i munnen och jag vet att det var supergott! - röding med senapsmousse, sås och potatis stekt i persilja och vitlök. Han kan han min pojk!

Efter middagen blev det film - I love you man, riktigt rolig och de spelade Rush så min pojk var glad då vi ska se dem i sommar på Sweden Rock!

Nu ska vi sova och ladda upp inför morgondagen, fiskemässa och på kvällen blir det underbar mat och vin för mig hos Markus fina kusin som sagt!

Hoppas eran fredagskväll var lika lyckad!



- Nu har jag ändrat designen på bloggen för sista gången på ett bra tag! Vet att jag bytt nu en del på sista tiden men känns bättre såhär med en stilren och mer lättläst blogg.

2 kommentarer:

  1. Fin blogg du har! Och du är en sann inspiration. Själv bloggar jag om nyttig mat och vad den innebär för hälsa

    Hälsningar Gosia

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Gosia! Din blogg ska jag definitivt kika in på!

      Radera