29 april 2013

Ny vecka, ny vikt!

God morgon alla fina läsare som gör allting så värt!

Idag vaknade jag 07:00 och gick upp och ställde mig förväntansfullt på vågen. Dagens vikt står på 69,2 kg - alltså minus 1 kg sedan förra måndagen, jag är nöjd! En veckas crossfit och konditionsträning har satt sina spår.

Nu börjar en vecka med styrketräning och även stor sattsning på konditionen med långdistans på löpbandet och intervaller på cykeln. Blir även fina morgonpromenader/löpturer då vädret har lovat sol denna vecka!

Imorgon är det ju VALBORG och i Uppsala är det årets händelse och stora fest men här i Växjö är det inte så stort så vi ska bara åka ut till några vänner och eventuellt grilla och bara ha det allmänt roligt. Som vi brukar ha med det gänget! De ska dricka men jag känner att jag vill hålla mitt egna löfte att inte dricka fram till Bon Jovi den 24e maj så därför ska jag senare ner på stan och inhandla lite god alkoholfri dricka till mig.

Nu kurrar magen så ska göra mig en god frukost, smoothie idag kanske?

Hoppas ni får en fin dag alla!
Hur ska ni fira Valborg?

1 kommentar:

  1. För mig blir det en valborg på jobbet :( Men det kanske är lika bra, så håller man sig borta från alkoholen ;)

    SvaraRadera